#közösségi média

 

"Hova kurvultok csajok???" – Az Oravecz Nóra-jelenség nyomában

Adott egy 24 éves hiperaktív lány, aki közhelyekkel szétmaratott, émelyítően egyszerű, az összefüggéstelenséget is bátran vállaló mondataira felhúzott egy tökéletes brandet. Több tízezer követője van, megvásárolhatjuk az idézeteivel ellátott párnahuzatot és iPhone-tokot, és természetesen írt egy regényt is. Hogyan adjuk el a semmit? Megpróbáltuk megfejteni az Oravecz Nóra-jelenséget.

Tossenberger Adél Tossenberger Adél



A Facebookon (is) nyomulnak a bankok
 

A Facebookon (is) nyomulnak a bankok

A magyarországi bankok (is) felfedezték a közösségi médiát, úgy fest, a csak a Facebookon elérhető potenciális ügyfélkör megüti a hazai pénzintézetek ingerküszöbét. Az OTP-nek például 82 ezres a facebookos rajongótábora, de a Twitteren és a YouTube-on is igen aktív.

hvg.hu hvg.hu

8+1 kamu idézet, ami terjed a Facebookon
 

8+1 kamu idézet, ami terjed a Facebookon

“Nem az számít, hogy ki mondta, hanem az, hogy mit” – érkezik az instant válasz, amikor egy idézetről kiderül, a hozzá kapcsolt hírességnek – gondolkodónak, politikusnak, celebnek – semmi közzé hozzá. Az Urbanlegends.hu összeszedte a közösségi médiában terjedő kamu idézeteket.

hvg.hu hvg.hu


Ebben a szakmában tilos lenne ingyenes gyakornokokat alkalmazni
 

Ebben a szakmában tilos lenne ingyenes gyakornokokat alkalmazni

A vállalatok közösségi oldalainak kezelésére gyakran vesznek fel gyakornokokat, fizetés nélkül. Főleg a kisebb cégek nem tudnak megfizetni egy teljes munkaidős állást, a mashable.com szerzője viszont összegyűjtötte azokat az érveket, miért is kellene mindenképp fizetni ezért a pozícióért.

hvg.hu hvg.hu


A női gettó, ami frusztrál és kreatívvá tesz
 

A női gettó, ami frusztrál és kreatívvá tesz

A felhasználók többsége teljes életmódváltásról beszél, míg az ellentábor stresszt és antifeminizmust emleget a Pinterest hallatán. A képmegosztó weboldal meghódította a nőket. Az utóbbi időben elképesztő ütemben növekedett, mára a Facebook és a Twitter kihívójává vált.

Farkas Zsuzsa Farkas Zsuzsa



Kielemeznek minket a Facebookon
 

Kielemeznek minket a Facebookon

A vállalatok 42 százaléka a fogyasztók közösségi oldalakra feltöltött profiljait is elemzi – derül ki egy , az IBM megbízásából készült kutatásból, ami azt vizsgálta, hogy a saját iparágukban piacvezető cégek a marketing célú adathasznosítás mely területein teljesítenek jobban társaiknál.

hvg.hu hvg.hu

Így szerezzen állást a Twitteren
 

Így szerezzen állást a Twitteren

Az álláskeresőknek ma már elengedhetetlen eszköz a közösségi média használata, de még mindig sokan vannak olyanok, akik nem tudják, vagy bizonytalanok abban, hogyan tudnák ezeket (jól) használni.

hvg.hu hvg.hu

Mire figyeljen a dolgozó a Facebookon?
 

Mire figyeljen a dolgozó a Facebookon?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

hvg.hu hvg.hu

Itt a Facebook igazi ellenfele
 

Itt a Facebook igazi ellenfele

Úgy fest, a LinkedIn találta meg a növekedés leggyorsabb útját, hiszen amíg a Facebook és a Twitter álltak a figyelem középpontjában, az álláskereső hálózatként indult oldal csendben lekerült mindenkit. a LinkedIn karrierje alapján sokan gondolják, hogy mégsem áldozott le teljesen a professzionális tartalomnak.

hvg.hu hvg.hu

Íme a legdurvább HR-es hibák
 

Íme a legdurvább HR-es hibák

Dara Péter szedte össze a Devise.hu-n vezetett blogján, mik azok a hibák, amiket (nem csak) a HR-esek követhetnek el a közösségi média használata során.

hvg.hu hvg.hu



Iriggyé tesz a Facebook
 

Iriggyé tesz a Facebook

Irigységet és elégedetlenséget válthat ki a Facebook közösségi portál használata egy hétfőn bemutatott német kutatás szerint.

MTI MTI